سياسة الإسترجاع الخاصة بسوق التطبيقات

- إسترجاعات العروض ( اليوم الوطني):
فترة السماح برفع طلب الاسترجاع ٢٤ ساعة من الاشتراك، حيث يحق للتاجر الاسترجاع خلال فترات السماح المذكورة. -
خطوات الإسترجاع:
-
يشترط أن يكون التاجر مستحقاً للاسترجاع وفق سياسة الاسترجاع.
-
يرفع التاجر طلب الاسترجاع عن طريق التواصل مع فريق خدمة العملاء في القنوات المخصصة.
-
في حال استحقاق التاجر للاسترجاع، فإن الاسترجاع سيكون خلال يومي 7 و 27 من كل شهر أيهما أقرب.
-
-
الاشتراكات السنوية :
-
الاشتراكات الشهرية:
فترة السماح برفع طلب الاسترجاع 3 أيام من تاريخ الاشتراك، حيث يحق للتاجر الاسترجاع خلال فترات السماح المذكورة.
- Offers Return Policy (National Day):
The grace period for raising the refund request is 24 hours from the time of subscription, as the merchant has the right to return during the mentioned grace periods. -
Steps of the Product Returns Process :
-
Merchant is required to be eligible for refund according to the Refund Policy.
-
Merchant applies the refund request by contacting the customer service team in the designated channels.
-
If the Merchant is entitled to return, the refund will be within the 7th and 27th days of every month, whichever is sooner.
-
-
Annual subscriptions:
The grace period for raising the refund request is 7 days from the date of subscription, as the merchant has the right to return during the mentioned grace periods.
-
Monthly subscriptions:
The grace period for raising the refund request is 3 days from the date of subscription, as the merchant has the right to return during the mentioned grace periods.