zam-en-1

سياسة الإسترجاع الخاصة بسوق التطبيقات

Artboard 32-4
Refund & Return Policy for Zid App Market
  • إسترجاعات العروض ( اليوم الوطني):

    فترة السماح برفع طلب الاسترجاع ٢٤ ساعة من الاشتراك، حيث يحق للتاجر الاسترجاع خلال فترات السماح المذكورة.

  • خطوات الإسترجاع:

    • يشترط أن يكون التاجر مستحقاً للاسترجاع وفق سياسة الاسترجاع.

    •  يرفع التاجر طلب الاسترجاع عن طريق التواصل مع فريق خدمة العملاء في القنوات المخصصة.

    •  في حال استحقاق التاجر للاسترجاع، فإن الاسترجاع سيكون خلال يومي 7 و 27 من كل شهر أيهما أقرب. 

 
  • الاشتراكات السنوية :

فترة السماح برفع طلب الاسترجاع 7 أيام من تاريخ الاشتراك، حيث يحق للتاجر الاسترجاع خلال فترات السماح المذكورة.
 
  • الاشتراكات الشهرية:

    فترة السماح برفع طلب الاسترجاع 3 أيام من تاريخ الاشتراك، حيث يحق للتاجر الاسترجاع خلال فترات السماح المذكورة.

     



 

  • Offers Return Policy (National Day):
    The grace period for raising the refund request is 24 hours  from the time of subscription, as the merchant has the right to return during the mentioned grace periods.
  • Steps of the Product Returns Process :

    • Merchant is required to be eligible for refund according to the Refund Policy.

    • Merchant applies the refund request by contacting the customer service team in the designated channels.

    • If the Merchant is entitled to return, the refund will be within the 7th and 27th days of every month, whichever is sooner.

  • Annual subscriptions:

    The grace period for raising the refund request is 7 days from the date of subscription, as the merchant has the right to return during the mentioned grace periods.

  • Monthly subscriptions:

    The grace period for raising the refund request is 3 days from the date of subscription, as the merchant has the right to return during the mentioned grace periods.

     

Copyright © Zid Team 2025. All Rights Reserved.